2018. augusztus 30., csütörtök

Superfit Gore-tex 22 -es vízálló magasszárú bélelt fűzős bakancs cipő unisex - Jelenlegi ára: 3 800 Ft

Jó állapotú, remek Superfit bakancs cipő eladó!
Tavaly ősszel és télen használtuk, kislányom nagyon szerette, mert könnyű és biztosan fogja a bokáját.
Én is nyugodt szívvel adtam rá, mert bélelt, vékony zokniban sem fázott benne tél elején, egy vastagabbal még később is rá tudtam adni, és nem rettegtem hogy beázik.
Fűzős, de van hátul egy kis bújtató fűl, így ott is meglehet kötni, ha esetleg kikötné menet közben.
A talpa csúszásgátló kialakítású.
Az elején van egy minimális kopás, szinte nem is látszik, ill. a bélés a használttól bolyhosodott, ami leszedhető. Ez a zoknitól van, engem nem zavart.


Jelenlegi ára: 3 800 Ft
Az aukció vége: 2018-09-20 15:02 .

Megjegyzés küldése

Megjegyzés küldése