2022. június 13., hétfő

BUKÓSISAK MT STINGER SHELL SPIKE SZÜRKE - Jelenlegi ára: 18 000 Ft

Eladó alig használt bukósisakom. Kb 2-3 órát volt rajtam, ezen kívül szinte mindig a gyári zsákjában tároltam. Újszerű, szép állapotban van.  
2021. 06. 02-én vettem újonnan. L méret. Több infó a lentebbi leírásban, képeken. Ha kérdésed van, keress nyugodtan a komment szekcióban.
Egyéb okok miatt nem motorozom, nincs rá többet szükségem.
Tulajdonságai:
Aerodinamikus forma
Polycarbonát anyag, öntött thermoplasztikus héjszerkezet, különböző sűrűségű ütéselnyelő EPS réteggel
A belső héj nagy ütésállósággal kiképezve
Egyméretű héj
Zárt (full face) bukósisak 1550-1600gr súllyal
Bevizsgált homologizációval rendelkező ál védelemmel ellátva („ P” proction)
Nagyméretű alsó légbeömlő
Nagy légáteresztő képességű fejszellőző az új airplus rendszernek köszönhetően a keletkező izzadság minimalizálása érdekében
Belső orrvédő és bogárháló
Antiallergén kivehető és mosható arcpárna bélés
Tűzálló szövetbélés
Gyorskioldós mikro-metrikus csat
Új típusú szellőzőnyílások a héjszerkezetbe integrálva
IVS (Integrated Ventilation System) technológia (héjszerkezetbe integrált szellőzőrendszer)
 Pinlock ready előkészítés
Anti-Scratch (karcálló) plexi


Jelenlegi ára: 18 000 Ft
Az aukció vége: 2022-06-14 03:29 .

Megjegyzés küldése

Megjegyzés küldése